11 Aralık 2015 Cuma

Çikolata Tutkunları Bir Adım Öne!

Ben dahil tüm çikolata tutkunlarını mutlu edecek bir haber var!

Çikolatanın mutlulukla bir alakası olduğu bilimsel olarak da kanıtlandığına göre incecik çikolata dilimleri bizi havaya uçuracak!
 
 Çikolata Tutkunları Bir Adım Öne 😍
 
Japonlar bu habere kanıt niteliğinde ürettikleri ambalajlı çikolata dilimlerini sandviçin arasına koyup yemek bir harika!
 
Çikolata Tutkunları Bir Adım Öne 😍 
 
Hepinizin ağzını sulandıran bu dilimler kalıplarla birlikte farklı model ve şekillere bürünerek bisküvi gibi kıtır yiyeceklerin de arasına girebiliyor.
 
Çikolata Tutkunları Bir Adım Öne 😍 
 
Dahası rulo pastanın içine bile sığabilen dilimler yiyeceklerin için kendisi kadar lezzetli gözüküyor. 
 
Çikolata Tutkunları Bir Adım Öne 😍 
 
Çikolata Tutkunları Bir Adım Öne 😍 
 
Çikolata Tutkunları Bir Adım Öne 😍 
 
Çikolata Tutkunları Bir Adım Öne 😍 
 
Çikolata Tutkunları Bir Adım Öne 😍 
 
Çikolata Tutkunları Bir Adım Öne 😍 
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder