27 Ocak 2016 Çarşamba

SEALIFE Turu | Karış Karış Gezdim!

Hepinize Merhaba! Sizler için İstanbul Alışveriş Merkezinde ki SEALIFE akvaryumunu karış karış gezdim.
SEALIFE Turuna Hazır mısınız?

Birbirinden ilginç deniz canlısına hayat veren SEALIFE Akvaryumu'nu gezerken oldukça da eğlendim... :)
SEALIFE Turuna Hazır mısınız?

SEALIFE, 21 temalı alanı ve 41 akvaryumuyla 15.000 tane deniz canlısını içinde barındırıyor.
SEALIFE Turuna Hazır mısınız?

SEALIFE'ta 15 farklı türden tam 61 adet köpekbalığıyla da tanışacaksınız. Bunlardan bazıları; Bowmouth, Bonnethead, Gri Yüzgeçli, Zebra ve Kum Kaplanı... 
SEALIFE Turuna Hazır mısınız?

Daha önce hiç duymadığınız balık türlerini, deniz analarını, deniz yıldızlarını hatta farklı türden yengeçleri görmeniz de mümkün...
 SEALIFE Turuna Hazır mısınız?

Ayrıca size özel 'Resim Akvaryumu' uygulaması ile boyadığınız deniz canlısı akvaryumda hayat buluyor!
SEALIFE Turuna Hazır mısınız? 

Boyadığınız deniz canlısı akvaryumda böyle görünüyor ve yüzebiliyor... 
SEALIFE Turuna Hazır mısınız? 

Gezi sırasında ilgimi çeken detaylardan biri; Deniz Kaplumbağası Hastanesi'nde tedavi gören 'Dilek' isimli deniz kaplumbağasıydı. Kendisi şu an tedavi aşamasında ama iyileştikten sonra tekrar doğal ortamına bırakılacakmış. Kendisine seslendiğimizde tepki veren Dilek, oldukça sevimliydi... :)
SEALIFE Turuna Hazır mısınız? 

Yağmur Ormanı, Deniz Kaplumbağası Hastanesi, Okyanus Tüneli, Renkli Akvaryumları ve keşfedilmesi gereken ilginç detaylar sonunda SEALIFE Akvaryumu gezimi tamamladım. 
SEALIFE Turuna Hazır mısınız? 

Oldukça keyif aldığım gezimi sonlandırırken kendimi 'İyi ki geldim' derken buldum. Ben gezdim, beğendim, gidebilen herkesin de gezip görmesini özellikle tavsiye ederim.
SEALIFE Turuna Hazır mısınız? 

 Fotoğrafının çekildiğini anlayan ahtapot objektifimize böyle poz verdi. Gülümsüyor mu yoksa bana mı öyle geldi? :) 
SEALIFE Turuna Hazır mısınız?

Şimdiden hepinize iyi eğlenceler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder