25 Aralık 2015 Cuma

Bakanlıktan Müjdeli Haber!

Milli Eğitim Bakanlığı, sömestr tatilini 15 günden 30 güne çıkarmaya hazırlanıyor. '15 tatil' olarak bilinen sömestr 30 gün oluyor...
 
2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı takvimi yayınlandığı için bu uygulamanın 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı'nda uygulanması planlanıyor.
 
Bakanlıktan Müjdeli Haber! 
 
Böylece sömestr tatili 31 Aralık - 1 Şubat tarihi arasında olacak. Ancak her güzel şeyin bir bedeli olduğunu da unutmayalım :) Sömestr 1 aya çıktığında otomatik olarak yaz tatili de 3 aydan 2.5 aya düşecek.
 
Bakanlıktan Müjdeli Haber! 
 
2015 eğitim takvimine göre eğitim yılının ilk dönemi 22 Ocak 2016 Cuma günü sona erecek ve sömestr tatili başlayacak.
 
Bakanlıktan Müjdeli Haber! 
 
8 Şubat 2016 Pazartesi günü 2. dönem için ders başı yapılacak. Okullar 10 Haziran 2016 tarihinde yaz tatiline girecek. 
 
Aslında Milli Eğitim Bakanı böyle bir şey olmayacağını söylemişti ama :D Bakalım neler olacak!

Siz sömestr tatilinin uzatılması hakkında ne düşünüyorsunuz? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder